Mail us : info@iziworx.be

Workshop

  • TIME MANAGEMENT
  • EXCEL SUPPORT
  • KLANTENSEGMENTATIE
Bepalen uw klanten de agenda van uw medewerkers?
Het kan ook anders!
Typica heeft voor u een workshop uitgewerkt die "Time Management" combineert met het verwerken van uw mails.
Een heleboel tips die u onmiddellijk in de praktijk kan omzetten en die er voor zorgen dat u elke dag kan starten met een lege mailbox en dat de werkdruk op uw kantoor effectief verlaagt.
Kies ook voor een comfortabele manier van werken en maak vandaag nog een afspraak voor een workshop!
 
Voorwaarden voor de gratis workshop, aangeboden door Cepom:
Minimum 6 deelnemers die vallen onder PC 307 (personeel van tussenpersonen in verzekeringen)
(gemeenschappelijke sessie met collega is mogelijk indien u onvoldoende medewerkers hebt.
- Max 8 deelnemers
- Bij u op kantoor of op een andere locatie die u zelf regelt
Assistentie bij het instellen van Outlook is inbegrepen
Duurtijd = 3u30 (voor- of namiddag naar keuze)

Verliest u ook tijd met…

  • Gegevens opzoeken in lijsten?
  • Lijsten van klanten uit verschillende bestanden samenvoegen?
  • Selecteren van data uit lijsten?
  • Berekeningen maken op basis van extracties?µ

Typica biedt u een workshop “Excel” aan, volledig op maat van uw kantoor. We gaan samen aan de slag met uw vragen en uw eigen data en leren u hoe u met enkele formules in Excel uw werk eenvoudiger en sneller kan maken.

Vermits de workshop volledig is afgestemd op uw behoeften kan u het ook in de toekomst blijven gebruiken.

Ontdek hoe je in enkele minuten kan doen waar je vroeger misschien uren mee bezig was.

Geen workshop waarin je een hoop info krijgt waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, maar een workshop op uw maat.

Kan het nog beter?

Maak vandaag nog een afspraak.

Klantensegmentatie voor bank-en verzekeringskantoren.
 
"Al jaren zijn we aan het praten over klantensegmentatie".Verder dan wat ideeën zijn we niet gekomen.
Dankzij de tussenkomst van Typica was onze segmentatie na enkele weken helemaal uitgewerkt en operationeel. De werklast is verlaagd en onze klanten (die het verdienen) krijgen nu een nog betere service."
 
Dit is feedback van een zaakvoerder die onlangs het programma "klantensegmentatie" gevolgd heeft.
 
Wilt u deze succesformule ook toepassen op uw kantoor?
 
Inhoud van dit programma:
- Bespreking met zaakvoerder(s)
Bewustmaking van het team
Praktische uitwerking (criteria + servicelevels bepalen)
Analyse portefeuille met inbegrip van toewijzen segmentatie
- Praktische implementatie in het kantoor
 
Dit alles op maat van uw kantoor.
 
Wat medewerkers aan feedback geven:
Ook de medewerkers zijn enthousiast na het volgen van de workshop:
Voor het eerst heeft iemand mij van het nut van segmentatie kunnen overtuigen
Ik geloofde daar eigenlijk niet in. Voor mij was elke klant een klant en ik had zoiets van iedereen gelijk voor de wet. Nu ben ik wel meer en meer overtuigd van het belang van segmentatie
Ik vond het ook zeer goed dat we zelf input kregen met aparte groepjes en de feedback nadien.”